Google a modificat din nou algoritmul de cautare, pentru a reduce numarul rezultatelor irelevante.
Intr-un articol publicat pe blog, cei de la Google au anuntat ca vor modifica din nou tehnicile de optimizare SEO, adica metodele folosite de site-uri pentru a-si creste vizibilitatea in motorul de cautare.
Astfel, compania IT a anuntat ca va favoriza continutul de calitate si va sanctiona acele pagini web care se folosesc de anumite tehnici, pentru a se clasa mai sus in lista de cautari, fara a avea informatii relevante.
Potrivit Google, actualizarea afecteaza aproximativ 3% din cautarile efectuate in engleza, putin peste 3% din cautarile in germana, chineza sau limbile arabice, si 5% pentru cautarile in poloneza.
Impactul acestei actualizari este mai mic decat al celei din februarie, care a afectat 12% din cautari.
In a doua luna a anului 2012, Google a anuntat ca va opera niste modificari importante. Astfel, motorul de cautare nu va afisa doar niste legaturi catre paginile web, ci va prezenta mai multe fapte si raspunsuri directe la intrebari.
De asemenea, s-a introdus "cautare semantica", ce face referire la procesul intelegerii sensului real al cuvintelor. De exemplu, daca vei cauta "Google", rezultatul va intoarce si numele celor doi co-fondatori ai sai, Larry Page si Sergey Brin.
Google revolutioneaza cautarea online - vezi cele mai importante schimbari
Una din cele mai utilizate tehnici de catre cei care doresc sa apara cat mai sus in rezultatele de pe Google este aglomerarea de cuvinte cheie.
Aceasta presupune setarea de cuvinte cheie repetitive in zone cu vizibilitate redusa a site-urilor, in speranta ca vor fi alese de motoarele de cautare.
Google va sanctiona site-urile care vor folosi acest gen de tehnici.
Google a modific