Dacia Lodgy, primul monovolum românesc, s-a lăsat dezbrăcat de secrete, în acest sfârşit de săptămână, în primul drive-test oficial. Iar primele impresii sunt plăcute. Design inspirat, spaţiu generos, elemente noi de tehnologie şi un preţ excelent - acestea sunt principalele argumente ale lui Lodgy.
Câştigă AICI bilete la EURO 2012!** Intră în aplicaţia Facebook ProSport şi arată că eşti cel mai tare EUROSUPORTER!
Fascinantul Maroc ne-a găzduit primele sute de kilometri la volanul celui mai nou produs Dacia. Lodgy e prietenos de cum te urci la volan. Nimic nu mai aduce cu vechea Dacie. Scaunul e comod, iar bordul e mai atrăgător decât la Duster sau Logan. Aerul condiţionat e tot manual, dar face faţă excelent. Materialele sunt îmbinate bine, iar culorile alese atât pentru tapiţerie şi pentru bord sunt în ton cu stilul Dacia.
La fel ca şi la Logan sau Duster, Dacia a mers şi la Lodgy pe acelaşi principiu: simplitate, funcţionalitate, spaţiu generos şi preţ excelent. Iar dacă vrei fiţe, poţi să îţi iei scaune din faţă încălzite! Spaţiul e generos atât pentru ocupanţii locurilor din spatele şoferului, cât şi pentru cei din rândul al treilea de scaune. Astfel, raza la genunchi este de 144 mm, iar distanţa de la şezut până la pavilion este de 866 mm. Cele trei locuri de pe rândul al doilea sunt echipate în serie cu sistemul Isofix, care permite ataşarea în deplină siguranţă a scaunelor pentru copii.
Dacia Lodgy dispune de unul din cele mai încăpătoare portbagaje din segmentul său. Volumul acestuia ajunge la 2.617 dm3 în configuraţia cu două locuri, 827 dm3 în configuraţia cu cinci locuri şi 207 dm3 în configuraţia cu şapte locuri. Lodgy oferă la interior numeroase spaţii de depozitare ce însumează un volum de până la 30 de litri. Maşina stă foarte bine în curbe, stă bine când dai peste gropi, iar consumul e mai mult decât bun: 5,5 la motorul diese