O defecţiune tehnică a pus în pericol, joi, viaţa a 38 de persoane care se aflau în autobuzul răsturnat de pe o pasarelă din Mioveni, Argeş. Reprezentanţii firmei spun însă că problemele la direcţie au apărut din cauza drumului plin de gropi. O defecţiune tehnică a pus în pericol, joi, viaţa a 38 de persoane care se aflau în autobuzul răsturnat de pe o pasarelă din Mioveni, Argeş. Reprezentanţii firmei spun însă că problemele la direcţie au apărut din cauza drumului plin de gropi.
“Eu stăteam pe un scaun de pe partea dreaptă a autobuzului. Nici măcar nu am avut timp să îmi dau seama ce s-a întâmplat, deoarece am simţit că parcă sunt luată pe sus şi aruncată peste călătorii de pe alte scaune. S-au auzit câteva bubuituri, apoi cioburi de la geamuri au început să sară în toate părţile. Abia când autobuzul nu s-a mai rostogolit am văzut pasageri plini de sânge şi femei care plângeau speriate”, ne-a povestit una dintre călătoare, ea însăşi terifiată după acest incident. În continuare, patru persoane sunt internate la Spitalul Floreasca din Capitală, în timp ce alte câteva primesc îngrijiri la Piteşti. În acest timp, reprezentanţii firmei de transport spun că tragedia s-a produs din cauza gropilor de pe drum. “Autobuzul avea revizia periodică făcută şi fusese într-un atelier mecanic auto, la control, în urmă cu o lună. Levierul de direcţie a ieşit din nucă, din cauza stării drumului cu gropi şi denivelări”, a declarat Marin Manole, reprezentantul Manolo Auto Zob, firma proprietară a autobuzului.
Institutul Naţional de Statistică (INS) a făcut, ieri, public un raport încheiat la finalul anului trecut privind starea drumurilor din România. Concluzia e îngrijorătoare: jumătate dintre acestea are durata de serviciu depăşită şi ar trebui să intre în reparaţii capitale. Cu alte cuvinte, şoselele ar putea cauza probleme şoferilor.
Experienţa acumulată în mii de ore