În cea de-a patra semifinală a celui de-al doilea sezon al emisiunii “Românii au talent”, Pavel Bartos a fost “omul cu minutul de aur”, iar cifrele înregistrate de ProTv vineri seara arată că emisiune a fost lider de audienţă.
Cea de-a patra semifinala a show-ului de talente a reuşit ca în mintutul de aur de la 22.42 să înregistreze pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, 20,9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 48,1%, iar în minutul de aur pe toate segmentele de public de la 22.14 a adunat în faţa micilor ecrane peste 4 milioane de români.
Audienţele medii înregistrate pe toată durata emisiunii (20.33-23.54) de ProTv pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, au fost de 15,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 38,6%, în timp ce Antena 1, principalul competitor, obţinea 3,8 puncte de rating şi 9,5% cotă de piaţă.
Şi pe întreg publicul din mediul urban, emisiunea “Românii au talent” nu a avut concurent, înregistrând 15,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33,9%, fiind urmărită pe tot parcursul emisiunii de peste 1 milion şi jumătate de telespectatori, în timp ce Antena 1 obţinea 4,2 puncte de rating şi 9,6% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a României, ProTv înregistra pe toată durata emisiunii o audienţă medie de 14,6 puncte de rating şi 34,3% cotă de piaţă, emisiunea fiind urmarită pe tot parcursul ei de aproape 3 milioane de telespectatori, urmat de Antena 1 cu 3,9 puncte de rating şi 9,3% cotă de piaţă.
Radu Ionescu, Oana Lianu şi trupa Lil Motion merg în finala „Românii au talent”
Mai sunt doar trei locuri neocupate în Marea Finala a emisiunii “Românii au talent”, care a avea loc pe 11 Mai, la ProTv, atunci când se va decide cine va primi premiul cel mare de 120.000 de euro şi cine va fi deţinătorul titlului de c