Avionul de mici dimensiuni efectua un zbor de agrement, venea de la Sibiu şi se îndrepta spre Braşov, însă a aterizat forţat între localităţile Perşani şi Vlădeni, la 200 de metri de DN1, pe un câmp. În timpul manevrei de aterizare forţată s-a răsturnat cu roţile în sus din cauza terenului mlăştinos. La bordul avionului se afla o singură persoană, pilotul Mircea Tamaş, de 46 de ani, care din fericire, până la venirea echipajelor de salvare, a reuşit să iasă singur din avion. "La ora 20.30 am fost informaţi de un participant la trafic de un avion prăbuşit pe câmp. Pilotul este conştient, dar este în stare de şoc. I se oferă îngrijiri medicale. El a refuzat transportul la spital", a declarat Ciprian Sfreja, purtătorul de cuvânt al ISU Braşov. Anchetatorii aflaţi la faţa locului au încercat să afle care sunt cauzele ce l-au determinat pe pilot să ia decizia de a ateriza forţat. Din primele cercetări se pare că este vorba de o defecţiune la motor. Aparatul CTLS este unul dintre cele mai moderne din clasa sa, iar pilotul Mircea Tamaş ar fi putut să deschidă paraşuta cu care este dotat avionul, pentru o aterizare lină. Daunele nu sunt mari, însă un astfel de avion costă 150.000 de euro la ieşirea din fabrică. Din fericire pentru pilot, aeronava este asigurată, iar compania va suporta contravaloarea pagubei. Traficul pe DN1 a fost restricţionat timp de o oră, timp în care avionul a fost demontat şi aşezat pe o remorcă specială. El a fost transportat într-un hangar din Ghimbav, în aşteptarea expertizei.
Avionul de mici dimensiuni efectua un zbor de agrement, venea de la Sibiu şi se îndrepta spre Braşov, însă a aterizat forţat între localităţile Perşani şi Vlădeni, la 200 de metri de DN1, pe un câmp. În timpul manevrei de aterizare forţată s-a răsturnat cu roţile în sus din cauza terenului mlăştinos. La bordul avionului se afla o singură persoană, pilotul Mircea Tamaş,