Elitele industriei de comunicare din România vor fi premiate anul acesta pentru eficienţă, gândire strategică şi creaţie. În cadrul căror evenimente industria de comunicare îşi va răsplăti campionii în 2012?
Cel mai valoros eveniment al industriei de comunicare de la noi este EFFIE România, pentru că premiază cel mai semnificativ aspect al unei campanii: rezultatele. Premiante sunt, aşadar, acele campanii care şi-au atins sau şi-au depăşit obiectivele. Râvnit atât de agenţii, cât şi de clienţi, un premiu EFFIE confirmă performanţele unei campanii de comunicare, graţie unor filtre de jurizare obiective şi unei reputaţii care aşază evenimentul EFFIE Awards pe podiumul internaţional al celor mai prestigioase gale din industria de comunicare.
EFFIE este un festival internaţional sub licenţa EFFIE Worldwide Inc., iar EFFIE România este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al şaselea an consecutiv de către The Institute. Competiţia este structurată pe 22 de categorii de produse și servicii, în care se pot înscrie orice entităţi care au realizat campanii de comunicare până în luna decembrie a anului precedent. GRAND EFFIE-ul de anul trecut a fost câştigat de agenţia McCann Erickson, pentru campania „Fă o schimbare în viaţa ta“, implementată pentru clientul Dedeman. De-a lungul anilor, cel mai râvnit premiu din competiţie a mai ajuns la agenţii precum GMP Advertising, Papaya Advertising, Headvertising, Leo Burnett & Target şi NextCap.
O noutate ce merită menţionată este aceea că, începând cu ediţia din iunie 2012, EFFIE România permite înscrierea campaniilor care au utilizat un singur mediu de comunicare.
Industria autohtonă îşi premiază elitele
La fel ca EFFIE România, şi Premiile de Excelenţă IAA sunt organizate de p