Adidas, a doua companie producătoare de articole sportive, și-a îmbunătățit prognoza de venituri pe 2012 după ce a raportat profituri care au depășit estimările analiștilor, profituri stimulate de vânzările de articole de golf și de creșterea vânzărilor în China.
Venitul net a crescut cu 38% la 289 milioane de euro în primele trei luni ale anului, a anunțat Herzogenaurach, reprezentanța germană a Adidas, într-un raport preliminar publicat astăzi, anunță agenția de știri Bloomberg. Acest raport a depășit estimările medii de 230,6 milioane de euro rezultate în urma unui sondaj Bloomberg. Compania a prevăzut o creștere a profitului anual situată între 12% și 17%, comparat cu prevederile anterioare de între 10% și 15%.
Vânzările pe piața asiatică în primul trimestru au crescut cu 26%, comparat cu o creștere de 7% în Europa occidentală, se arată într-o declarație Adidas publicată separat. Pe piețele europene emergente și în America de Nord, vânzările au crescut cu 15%, respectiv 11%. Venitul brandului TaylorMade a crescut cu 32%.
Adidas a prognozat creșterea marjei de operare la 8% în decursul acestui an, chiar în condițiile în care compania se confruntă cu costuri de 70 de milioane de euro în vederea restructurării reprezentanței în India. Vânzările vor crește cu aproape 10%, comparat cu estimările anterioare, mult mai reduse, în jur de 5%.
Acțiunile Adidas au crescut cu 3,6% la 62 euro în cadrul tranzacțiilor dinainte de deschiderea burselor la Lang & Schwartz Wertpapierhandelsbank AG din Frankfurt, la ora 8:11, ora locală.