Povestea parcă fără sfârşit a inaugurării Pasajului Pipera a ajuns la ultimul capitol. Azi, după multe promisiuni de inaugurare a construcţiei edilitare, autorităţile au reuşit în sfârşit să deschidă pasajul pentru circulaţie. Târziu, însă. Conform contractului, lucrarea ar fi trebuit încheiată la sfârşitul anului trecut. Povestea parcă fără sfârşit a inaugurării Pasajului Pipera a ajuns la ultimul capitol. Azi, după multe promisiuni de inaugurare a construcţiei edilitare, autorităţile au reuşit în sfârşit să deschidă pasajul pentru circulaţie. Târziu, însă. Conform contractului, lucrarea ar fi trebuit încheiată la sfârşitul anului trecut.
La distanţă de şase ani de când proiectul Pasajului Pipera a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, bucureştenii vor circula în sfârşit pe vestita construcţie.
Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu.
Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, din care podul propriu-zis va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe, 136, respectiv 88 de metri. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.
Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime. Proiectul a costat aproape 25 de milioane de euro.
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, spune că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei.