Clive Palmer, care a făcut avere în industria minieră, a trimis comanda constructorului naval chinez CSC Jinling Shipyard, fără să precizeze însă suma investiţiei.
Potrivit caietului de sarcini, noul vas, denumit Titanic II, va respecta gabaritul original - un vapor de dimensiuni uriaşe, despre care se spunea că nu poate fi scufundat, dar care a naufragiat în timpul călătoriei sale inaugurale, în noaptea de 14 spre 15 aprilie 1912, după ce s-a ciocnit de un aisberg în Atlanticul de Nord.
"Va fi la fel de mare şi de luxos ca Titanicul, dar va fi echipat cu tehnologie de ultimă oră şi cu sisteme de securitate şi de navigare moderne. Titanic II va naviga în emisfera nordică, iar călătoria sa inaugurală din Anglia spre America de Nord este prevăzută pentru sfârşitul anului 2016", a precizat Clive Palmer.
Clive Palmer, care a făcut avere în industria minieră, a trimis comanda constructorului naval chinez CSC Jinling Shipyard, fără să precizeze însă suma investiţiei.
Potrivit caietului de sarcini, noul vas, denumit Titanic II, va respecta gabaritul original - un vapor de dimensiuni uriaşe, despre care se spunea că nu poate fi scufundat, dar care a naufragiat în timpul călătoriei sale inaugurale, în noaptea de 14 spre 15 aprilie 1912, după ce s-a ciocnit de un aisberg în Atlanticul de Nord.
"Va fi la fel de mare şi de luxos ca Titanicul, dar va fi echipat cu tehnologie de ultimă oră şi cu sisteme de securitate şi de navigare moderne. Titanic II va naviga în emisfera nordică, iar călătoria sa inaugurală din Anglia spre America de Nord este prevăzută pentru sfârşitul anului 2016", a precizat Clive Palmer.