În două săptămâni ar trebui să circulăm de la Bucureşti la Ploieşti pe autostradă, dacă e să ne luăm după declaraţiile autorităţilor şi după promisiunile firmelor constructoare. Reporterii Libertăţii “au spionat” însă, zilele trecute, întreaga şosea ce va lega cele două oraşe şi au constatat că sunt zone întregi unde abia acum se sapă fundaţia. Specialiştii în drumuri spun că până la turnarea asfaltului final ar mai putea dura şase luni... În două săptămâni ar trebui să circulăm de la Bucureşti la Ploieşti pe autostradă, dacă e să ne luăm după declaraţiile autorităţilor şi după promisiunile firmelor constructoare. Reporterii Libertăţii “au spionat” însă, zilele trecute, întreaga şosea ce va lega cele două oraşe şi au constatat că sunt zone întregi unde abia acum se sapă fundaţia. Specialiştii în drumuri spun că până la turnarea asfaltului final ar mai putea dura şase luni...
Cu două săptămâni în urmă, ex-premierul Răzvan Ungureanu şi ex-ministrul transporturilor Alexandru Nazare au vizitat şantierul autostrăzii Bucureşti - Ploieşti (A3). Ei au declarat că pe 15 mai ne vom putea plimba cu maşinile pe noua cale rutieră. Sigur că ne dorim acest lucru, dar după ce am vizitat, zilele trecute, şantierul, ne întrebăm ce le-au arătat constructorii foştilor demnitari ca să-i convingă că şoseaua e aproape gata!
Că nu vom putea intra pe autostradă chiar din Bucureşti, cum spune proiectul iniţial, ci doar de pe şoseaua de Centură, se ştie deja. Aşa că începem “inspecţia” noastră de la Centură, pe lângă jumătatea de pod care se cască ameninţător spre calea ferată. Intrăm pe autostradă şi mergem. Adică am vrea să mergem, pentru că pe porţiunea Centură - Moara Vlăsiei, de aproximativ 12 km, nu s-a turnat încă stratul de asfalt numit tehnic “de uzură”.
În fine, ajungem la Moara Vlăsiei... unde încep adevăratele probleme. Podul pe care DJ 101 va trece peste autostradă,