Primaria Capitalei a inaugurat, luni, Pasajul Pipera. Soferii vor putea circula pe pod incepand cu ora 16.00. Potrivit datelor furnizate de Primaria Capitalei, pasajul a costat peste 32 milioane de euro si se estimeaza ca va fi folosit zilnic de 48.000 de autovehicule care intra in oras si alte 48.000 de masini care ies din oras. Sub pasaj s-au facut si 200 de locuri de parcare pentru locuitorii din zona. Fata de termenul oficial, februarie 2012, lucrarea a fost finalizata cu trei luni intarziere. Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a promis ca se va putea circula pe pod inca din octombrie 2011.
Pasajul Pipera incepe pe Soseaua Pipera, inainte de intersectia cu bd. Barbu Vacarescu, traverseaza bd. Barbu Vacarescu, Calea Floreasca si ajunge la sol cu 200 de metri inainte de intersectia Soselei Pipera cu bd. Nicolae Caramfil. In cadrul acestui proiect, municipalitatea a largit si Soseaua Pipera de la o banda la doua benzi pe sens.
Scopul acestui pasaj este de a fluidiza traficul in zona Pipera - Soseaua Pipera, str. Dimitrie Pompeiu si Fabrica de Glucoza - dar si de a prelua traficul de pe viitoarea autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti. "Se elimina conflictul de trafic de la nivelul solului, la intersectia cu bd. Barbu Vacarescu si Calea Floreasca, prioritizandu-se astfel ambele directii", a declarat pentru HotNews.ro Madalin Dunmitru, seful Directiei de infrastructura din cadrul Primariei Capitalei.
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu a declarat ca ar putea aparea probleme la intersectia cu str. Nicolae Caramfil, unde cei care vin de pe pasaj si fac stanga spre oras au la dispozitie o singura banda pe sens. "Si acum avem probleme la Caramfil ca acolo nu poate fi largit. Am incercat sa facem un sens giratoriu mic, dar nu a functionat. Va ramane acolo cu o prioritizare, cu trei benzi, cu o banda de stanga (n.r. pe Pipera) si cu stopuri in tre