AAOIFI doreste sa revizuiasca standardele finantelor islamice. Finantele islamice ar putea avea parte de cea mai mare remaniere din ultimii ani, dupa ce un corp de setare al standardelor cauta sa reformeze maniera in care industria face afaceri, inclusiv rolul foarte bine platit al invatatilor de a impune principiile religioase, potrivit Reuters. Khaled Al Fakih, noul secretar general al Organizatiei de Contabilitate si Audit pentru Institutiile Financiare Islamice (AAOIFI), cu sediul in Bahrain, a schitat planuri pentru o revizuire totala a reglementarilor sale, in cadrul unui interviu acordat Reuters. Unele dintre reformele AAOIFI s-ar putea dovedi controversate, prin provocarea intereselor adanci in afacerile ce se dezvolta rapid. Activele financiare islamice au ajuns la 1,3 trilioane de dolari, anul trecut, reprezentand o crestere de 150% in ultimii 5 ani, industria extinzandu-se dincolo de pietele traditionale din Orientul Mijlociu si Malaysia, a estimat grupul de lobby financiar, TheCityUk, scrie Bursa.ro.
Asa arata harta unei tari care are mii de km de autostrada. Aproximativ 76% din totalul de marfa din China sau 23 de miliarde de tone metrice se transporta pe sosele. Reteaua de drumuri a Chinei este acum cea de-a doua cea mai mare din lume dupa Statele Unite, cu aproximativ 81.000 de kilometri de drumuri pavate si legate de cele trei tipuri de autostrazi nationale: 12 care leaga Beijing de centrele urbane pana la Lhasa, 28 care strabat China de la nord la sud si alte 30 care o strabat de la est la vest. Spre comparatie, in 1992, oficial, China avea doar 574 de kilometri de autostrada, iar pana in 2007, numarul a crescut la aproximativ 45.000 de kilometri. Un sistem dezvoltat de autostrazi este necesar, dar increderea in drumuri in contextul scumpirii transportului pe cale ferata si naval (fiecare insumand circa 12% din totalul transportului de marfa la