Facebook se afla in plina campanie de achizitii, Instagram fiind prima "victima" a lui Mark Zuckerberg, pentru un miliard de dolari.
Insa sunt si alte companii pe care Facebook ar trebui sa se gandeasca serios sa le "cucereasca" si sa si le adauge in portofoliu.
Exista o mare gama de unde Zuckerberg are de ales, iar Investopedia a selectat patru companii care ar reintregi cel mai bine portofoliul Facebook.
Skype
Una dintre cele mai tentante achizitii pentru Facebook ar putea fi Skype. De fapt, sistemul de video chat al Facebook este produs de Skype.
Afacerea s-ar putea dovedi, insa, dificil de incheiat, avand in vedere ca Facebook ar trebui sa cumpere Skype de la Microsoft, care s-ar putea sa nu renunte asa de repede avand in vedere ca in 2011 a i-a adus 8,5 miliarde.
O alternativa care ar putea sa aduca un plus comunicatiilor in timp real ar putea fi Twilio. Ca si bonus, compania vine cu o echipa fondatoare cu un potential mare, pe placul Facebook.
LivingSocial
Facebook a muncit din greu pentru promovarea platformei de check-in. In orice caz, competitia pe piata e dura si cand Facebook nu a facut fata, s-a retras.
Foursquare si Grupon sunt ambele competitori bine cunoscuti. Acestea fiind spuse, LivingSocial ar fi o achizitie foarte utila pentru Facebook.
Shopify
Au existat mai multe tentative ale oamenilor de afaceri sa vanda pe Facebook. Pana la urma, daca targetul e pe site, de ce sa nu i se ofere posibilitatea sa cumpere direct?
Problema e, insa, ca Facebook nu are o platforma de e-commerce foarte dezvoltata. Cumparand Shopify ar rezolva aceasta problema.
Mixi
Pentru a-si continua ascensiunea, Facebook trebuie sa isi largeasca plaja si sa se orienteze si mai mult pe cei din afara Statelor Unite.