"N-am venit să fac poze. Nu vreau cu panglici. De astăzi o să circulăm pe el. Strângem tot, rămânem numai pentru micile finisări", a declarat, la finalul vizitei de lucru pe Pasajul Pipera, primarul general Sorin Oprescu.
De altfel, edilul-şef a promis că reprezentanţii municipalităţii vor veni cu o staţie de zgomot şi vor cere permisiunea oamenilor care locuiesc în zonă să intre la ei în casă şi să măsoare nivelul de zgomot.
Prin realizarea acestui proiect se decongestionează traficul din două intersecţii foarte aglomerate din zonă, respectiv Barbu Văcărescu cu Şoseaua Pipera şi Şos. Pipera cu Calea Floreasca. Proiectul va influenţa pozitiv în jur de 100.000 de vehicule zilnic, prin reducerea timpilor de deplasare în zonă, dar şi prin reducerea consumului de carburant. Efectele vor fi benefice pentru toată zona aferentă arterei Pipera şi a pasajului, prin creşterea fluenţei de circulaţie. Se estimează că pasajul Pipera va fi tranzitat zilnic de peste 40.000 de maşini. Noul pod are o lungime totală de aproape 700 de metri, două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 metri.
"N-am venit să fac poze. Nu vreau cu panglici. De astăzi o să circulăm pe el. Strângem tot, rămânem numai pentru micile finisări", a declarat, la finalul vizitei de lucru pe Pasajul Pipera, primarul general Sorin Oprescu.
De altfel, edilul-şef a promis că reprezentanţii municipalităţii vor veni cu o staţie de zgomot şi vor cere permisiunea oamenilor care locuiesc în zonă să intre la ei în casă şi să măsoare nivelul de zgomot.
Prin realizarea acestui proiect se decongestionează traficul din două intersecţii foarte aglomerate din zonă, respectiv Barbu Văcărescu cu Şoseaua Pipera şi Şos. Pipera cu Calea Floreasca. Proiectul va influenţa pozitiv în jur de 100.000 de vehicule zilnic, prin reducerea timpilor de deplasare în zonă, dar şi p