Pe piaţa producătorilor de telefoane mobile lupta nu se dă numai în caracteristicile tehnice, ci şi în reclame şi campanii îndreptate împotriva adversarilor. Acum două zile, în faţa unui magazin Apple din Sydney a apărut un grup de protestari, strigând „Wake Up" (Treziţi-vă!).
În faţa magazinului Apple a fost organizat un flash mob. Un autobuz negru pe care scria mare „Wake Up" s-a oprit şi mai mulţi falşi protestatari au coborât ţinând în mână pancarte cu acelaşi mesaj.
Iniţial, se credea că Samsung a fost în spatele mişcării, dat fiind conflictul dintre cele două firme şi reclamele ironice pe care sud-coreenii le-au făcut la adresa americanilor. Cu toate acestea, adversarul surpriză a fost de fapt Research in Motion, producătorul telefoanelor BlackBerry.
Acest lucru a fost descoperit iniţial de un blog numit „The Age", care a analizat codul sursă al site-ului „Wake Up Australia", unde există o numărătoare inversă. Acesta conţinea o referinţă către site-ul australian al Research in Motion.
RIM a remis un comunicat de presă în care a menţionat că flashmob-ul a fost organizat de ei, ca parte a unor activităţi experimentale. „O lansare va avea loc pe 7 mai şi dorim să provocăm australienii să vorbească despre ce înseamnă să fie în mijlocul afacerii", au mai spus cei de la RIM.
Intră în comunitatea Adevărul Life de pe Facebook. CLICK AICI