• E.ON Moldova, firma de distributie a energiei electrice cu cei mai multi abonati din tara, este si principala tinta a reclamatiilor • Compania se afla in topul plangerilor facute de ieseni, cu 39 de sesizari inregistrate anul acesta la oficiile pentru protectia consumatorilor
Iesenii au reclamat compania de distributie a energiei electrice la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi cu nereguli precum diferente nejustificate de cantitate de energie consumata si sume percepute in facturi, intreruperi de curent electric, parametri necorespunzatori ai energiei furnizate, variatii de tensiune, neprimirea facturii in cutia postala a clientului si deconectari abuzive. "Au venit doi indivizi care, pur si simplu, mi-au spus ca sunt aici ca sa-mi taie curentul pentru neplata. Nu mi-a venit sa cred, sunt genul de om care isi plateste factura exact cand apare si le-am spus ca platesc pe loc, dar nu au vrut. Am descoperit pe ultima factura de la E.ON, scris mic de tot, o suma restanta de 105 lei din luna noiembrie. Am tot cautat si am observat ca eu nu primisem factura respectiva. Ciudatenia face ca aceasta restanta nu era trecuta pe prima pagina, acolo unde ma uit eu de obicei, la totalul de plata, ci era scrisa cu litere mici pe ultima pagina", acuza cetateanul Corneliu Ciulea, unul dintre reclamanti.
Anul trecut, iesenii au facut 293 de sesizari pentru defectiunile la corpurile de iluminat si 84 de sesizari privind defecte de cablu si lipsa de tensiune la curentul electric. Numarul de sesizari a fost mai mare decât în 2010 pentru ca defectiunile instalatiilor de energie electrica s-au datorat socurilor de tensiune si vechimii componentelor.
• E.ON Moldova, firma de distributie a energiei electrice cu cei mai multi abonati din tara, este si principala tinta a reclamatiilor • Compania se afla in topul p