PRBeta, singura conferinta regionala de comunicare de brand pentru companii, va avea loc joi, 3 mai, la Timisoara, si se adreseaza in special companiilor (multinationale sau IMM-uri) care doresc sa afle mai multe despre branding, migrarea unui brand din offline in online si cum il comunica, campanii romanesti de succes din ultimul an, metode de monitorizare online ale brandurilor si alte detalii despre subiect. Sursa imagine: prbeta.ro
Scopul conferintei este ca specialistii in comunicare cu cele mai bune rezultate in promovarea online in 2011 sa fie adusi cat mai aproape de reprezentanti ai agentiilor de PR si ai companiilor. Editia din acest an se adreseaza in special companiilor care comunica online sau care doresc sa inteleaga mai bine beneficiile comunicarii online. De asemena, vor fi luate in vedere agentiile de comunicare si freelancerii din domeniu care doresc sa fie la curent cu noutatile de pe piata romaneasca.
Temele abordate in cadrul conferintei sunt:
Comunicarea de brand
Brandul – din offline in online
Campanii de succes aplicate in online-ul romanesc
Studii de caz aduse de companii de nivel national
Metode de monitorizare a brandului si ale campaniilor in mediul online
Tipuri de interactiune ale companiilor cu mediul online
Bazele comunicarii online pentru companii
Importanta comunicarii cu presa online si cu blogurile din domeniu
Comunicarea online si importanta ei in promovarea companiilor.
Prima editie a avut loc la Timisoara, in 12 mai 2011. La fel ca prima editie, PRbeta va fi promovata atat in media clasica, cat si in mediul online romanesc, prin aparitii in presa, la TV si radio, articole pe bloguri, mentionari in retelele de socializare, afise in toata zona de vest si centru a tarii, aparitii in presa online etc. Pretul unui bilet este de 190 Lei.
Programul conferintei este u