Le Manoir, companie activă pe piaţa vinurilor şi a gastronomiei premium din România, a investit 0,2 mil. euro în deschiderea magazinului Comtesse du Barry din zona Primăverii. Anterior acestei deschideri, Le Manoir opera patru magazine Comtesse du Barry, dintre care două în franciză, precum şi magazinul La Boucherie Française (măcelărie de lux).
"Pentru magazinul din Primăverii sunt estimate vânzări de aproximativ 450.000 de euro în primul an. (...) Urmează deschiderea magazinului Comtesse du Barry din Cluj cu o investiţie similară. Cu magazinul de la Cluj, brandul Comtesse du Barry se extinde în România la şase magazine, dintre care două în franciză", a spus Cristi Preotu, director asociat al Le Manoir.
Asociaţii Le Manoir sunt Maria şi Cristi Preotu, care au pus bazele unei afaceri de familie începută de la zero. Ei deţin şi brandul de vestimentaţie pentru copii Petit Bateau, care operează un magazin în Băneasa Shopping Mall. Le Manoir a înregistrat în 2011 o creştere a businessului de 35% comparativ cu 2010. În aceste condiţii, afacerile companiei au ajuns la 11 mil. lei (2,6 mil. euro), potrivit calculelor ZF, faţă de 8,2 mil. lei (aproape 2 mil. euro) în 2010.
Le Manoir, companie activă pe piaţa vinurilor şi a gastronomiei premium din România, a investit 0,2 mil. euro în deschiderea magazinului Comtesse du Barry din zona Primăverii. Anterior acestei deschideri, Le Manoir opera patru magazine Comtesse du Barry, dintre care două în franciză, precum şi magazinul La Boucherie Française (măcelărie de lux).
"Pentru magazinul din Primăverii sunt estimate vânzări de aproximativ 450.000 de euro în primul an. (...) Urmează deschiderea magazinului Comtesse du Barry din Cluj cu o investiţie similară. Cu magazinul de la Cluj, brandul Comtesse du Barry se extinde în România la şase magazine, dintre care două în franciză", a spus Cristi Preotu, directo