Ogilvy&Mather Romania a realizat pentru Cosmote Romania o campanie si un nou spot prin care operatorul telecom isi promoveaza serviciile pe segmentul de business, respectiv servicii personalizate.
Spotul campanie de promovare a portofoliului Cosmote Business ruleaza deja pe principalele canale de televiziune.
"Campania subliniaza faptul ca succesul oricarei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmitand ideea ca un manager de succes le furnizeaza oamenilor sai instrumentele necesare pentru a le maximiza potentialul de productivitate si a-i sprijini in activitatile lor zilnice", se arata intr-un comunicat de presa al Cosmote.
Din echipa Cosmote care a coordonat realizarea noii campanii de promovare este fac parte Dana Bursuc, marketing communications senior manager, Valentin Stoenescu, head of postpaid & corporate marketing communication, Diana Grosu, junior brand manager.
De asemenea, echipa Ogilvy&Mather care a contribuit la aceasta campanie este formata din Anca Ungureanu, art director, Calin Marcu, copywriter, Titus Dumitrescu, creative director, Andreea Hascu, account director, Iuliana Grigore, account manager, Oana Ioja, account executive si Cristian Serban, AV producer.
DailyBusiness Video: Cosmote Business
Echipa de productie din partea Reload este alcatuita din Sebastian Tudor, producer, Traian Ardac, production manager, Oana Rapeanu, production coordinator si Paolo Amelie, regizor.
Concentrarea comunicarii pe segmentul clientilor de business vine dupa ce de anul trecut si pana recent, operatorul telecom a difuzat seria spoturilor publicitare din categoria "Timp sa ascultam", ultima reclama, "Spiridusul" fiind pusa pe piata in februarie anul acesta. lansand o noua reclama,
Cosmote Romania avea aproximativ 6,5 milioane de clienti la 31 dece