De mai bine de trei ani, din apropierea Aeroportului Henri Coandă, singura poartă internaţională de acces aviatic în România, până la Gara de Nord din Bucureşti circulă un tren special care îi ajută pe pasageri să facă legătura cu oraşul. Trenul pleacă fix din câmp, unde călătorii ajung cu microbuzele, prin hârtoape. De mai bine de trei ani, din apropierea Aeroportului Henri Coandă, singura poartă internaţională de acces aviatic în România, până la Gara de Nord din Bucureşti circulă un tren special care îi ajută pe pasageri să facă legătura cu oraşul. Trenul pleacă fix din câmp, unde călătorii ajung cu microbuzele, prin hârtoape.
Suporterii celor două echipe care vor juca peste câteva zile finala Europa League la Bucureşti, Athletic Bilbao şi Atletico Madrid, vor fi foarte dezamăgiţi de halta de lângă Aeroportul Otopeni, de unde sunt preluaţi pasagerii cu trenul. Practic, aşa-zisa staţie e în acelaşi stadiu ca în 2009, când a fost deschisă, şi se află în continuare în câmp, la mai bine de un kilometru de aeroport, aproape de Baloteşti (Ilfov).
Astfel, susţinătorii spanioli care vor opta să ajungă cu trenul în Capitală vor fi transportaţi în primă fază cu microbuzele la tren, printre casele din Otopeni şi pe străduţe ca la ţară, cu pietriş şi pline de hârtoape.
Iar prima imagine la întâlnirea cu “staţia” este de-a dreptul dezolantă. O limbă de pământ şi pietriş unde s-a improvizat o rampă sărăcăcioasă, cu balustrade “spălăcite” cu o vopsea de culoarea ruginei. “Asta nu se poate numi staţie. Este un punct de tranzit extrem de rudimentar, care nu vă face cinste deloc, ţinând cont de faptul că sunteţi o ţară membră a Uniunii Europene. Peste tot în Europa pe unde am călătorit există trenuri care pleacă direct din terminal, nu aşa cum este aici, în Bucureşti. Chiar şi la mine în oraş, în Casablanca (n.r. - Maroc) este mai civilizat, deşi trăiesc într-o ţară