Mercedes a confirmat lansarea, in 2014, a celui de-al doilea model denumit AMG. Asadar, un concurent direct pentru legendarul Porsche 911 si care, la fel ca SLS AMG (foto), va fi un automobil AMG, nu o versiune AMG derivata dintr-un model Mercedes existent.
In 2009, Mercedes a lansat, impreuna cu divizia de performanta AMG, spectaculosul coupe SLS, urmat rapid de variantele Roadster si GT3. Modelul este o reinterpretare moderna a legendarului 300 SL din 1995, cu celebrele sale portiere "fluture". In cazul acestui model, AMG nu s-a rezumat la rolul de preparator oficial, ci a facut un pas important spre crearea propriilor modele. AMG este binecunoscut in intreaga lume gratie modelelor Mercedes de top care au beneficiat de imbunatatirea performantelor si care poarta, ca atare, acest blazon. Viitorul SLC va fi un "baby SLS" dezvoltat pe un sasiu din aluminiu, otel si magneziu, la fel ca noul SL. Conform speculatiilor din presa, va dispune de un nou V8 de 4,0 litri si 400-450 CP, amplasat in fata. Unele canale media sustin ipoteza unui V6 de aceeasi putere, insa fara supaalimentare, relateaza 24auto.ro. Mercedes a confirmat lansarea, in 2014, a celui de-al doilea model denumit AMG. Asadar, un concurent direct pentru legendarul Porsche 911 si care, la fel ca SLS AMG (foto), va fi un automobil AMG, nu o versiune AMG derivata dintr-un model Mercedes existent.
In 2009, Mercedes a lansat, impreuna cu divizia de performanta AMG, spectaculosul coupe SLS, urmat rapid de variantele Roadster si GT3. Modelul este o reinterpretare moderna a legendarului 300 SL din 1995, cu celebrele sale portiere "fluture". In cazul acestui model, AMG nu s-a rezumat la rolul de preparator oficial, ci a facut un pas important spre crearea propriilor modele. AMG este binecunoscut in intreaga lume gratie modelelor Mercedes de top care au beneficiat de imbunatatirea performantelor si care