Regele muzicii pop, Michael Jackson, va fi imaginea unei noi campanii de promovare pentru Pepsi, în baza unei înţelegeri între producătorul de băuturi răcoritoare şi moştenitorii artistului, informează femalefirst.co.uk.
Campania va debuta în Statele Unite si China, după care vor urma alte peste 20 de ţări din toată lumea.
Consumatorii vor putea obţine, în timpul campaniei, variante remixate ale pieselor de pe albumul Bad al lui Michael Jackson, de la a cărui lansare se împlinesc, anul acesta, 25 de ani.
În China, vor putea fi câştigate şi bilete la spectacolul "Michael Jackson: The Immortal World Tour" al trupei Cirque du Soleil, dar şi jachete din piele inspirate de stilul vestimentar al cântăreţului.
În 1984, Michael Jackson a suferit un accident în timp ce filma pentru o reclamă la Pepsi. Din cauza instalaţiilor pirotehnice de pe platoul de filmare, părul artistului a luat foc, iar compania i-a plătit starului, ulterior, 1,5 milioane de dolari.
Michael Jackson a încetat din viaţă în iunie 2009, după o supradoză de Propofol, un anestezic puternic administrat, de regulă, în spitale.