Presa din Romania si-a pierdut credibilitatea, lupta dintre jurnalisti si dintre patronii de trusturi rasfrangandu-se negativ asupra cititorilor, a populatiei. Politicul scindeaza si prioritar pentru mass-media ar fi sa incerce sa recastige increderea. Despre aceasta si publicitate, piata de online si “sanatatea” printului, citeste in interviul Wall-Street.ro cu Petrisor Obae.
Obae este unul dintre cei mai cunoscuti jurnalisti media din Romania. Dupa mai multi ani in presa, in ultimii trei ani si jumatate Petrisor Obae s-a ocupat exclusiv de proiectul propriu, PaginaDeMedia.ro.
W-S.ro: Am vazut ca ati realansat site-ul. Cam cat ai investit si ce aduce nou?
PO: Relansarea site-ului a implicat cateva luni de munca. Facand o cuantificare a efortului celor de la Infinit Solutions, valoarea muncii lor s-ar duce spre 10.000 de euro. In primul rand vorbim de un nou design al site-ului, schimbat radical. Foarte important, la acest design ramane insa acelasi tip de citire si navigare. Este pusa mai bine in valoare partea de TV si continut video, chiar in homepage.
W-S.ro: Deci o sa mizezi mai mult pe materiale filmate?
PO: Nu neaparat, dar am vrut sa scot in evidenta si segmentul acesta. Continutul ramane acelasi, conceptul nu se schimba. Va ramane acelasi site de comunicare, media, tot ce inseamna zona de TV, radio, presa, PR, publicitate, reclame. Am adaugat de asemenea noi rubrici – Presa de Azi (cum arata prima pagina a ziarelor tiparite central), facuta in colaborare cu MediaImage, Pagina Ta de Media, o rubrica interactiva unde invitam cititorii sa impartaseasca ce vad ei in media. De asemenea, am implementat si rubrica IT&Gadget, o zona care noua ne lipsea din site, zona de multimedia. Aici l-am luat ca si colaborator pe George Hari Popescu si vom incerca sa facem o legatura intre gadget-uri si cum pot fi folosite acestea in m