Producătorul de confecţii Secuiana din Covasna a realizat în primul trimestru o cifră de afaceri de peste 1,6 mil. euro, în creştere cu 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinută de vânzările la export. Compania mizează în acest an pe un avans de până la 10% al afacerilor, în comparaţie cu anul trecut. Secuiana a realizat în 2011 o cifră de afaceri de 5,4 mil. euro.
"În primul trimestru nu s-au produs schimbări considerabile pe piaţa internă, aceasta continuând să stagneze. În ceea ce priveşte evoluţia pieţei în perioada următoare, nu se întrevăd evoluţii spectaculoase", a declarat pentru ZF Transilvania Dobra Laszlo, directorul general Secuiana. Conducerea companiei mizează şi în acest an pe o evoluţie pozitivă a activităţii pe pieţele externe, în condiţiile în care vânzările la export au fost principalul motor de creştere al afacerilor Secuiana în 2011.
Partenerii de afaceri ai companiei la export sunt Bruno Saint Hillaire şi Mise au Green din Franţa, Carl Gross, Gerry Weber şi Aubi din Germania, IC Company din Danemarca sau Comeback Fashion din Olanda. Anul trecut Secuiana a câştigat 4 noi contracte, iar pentru acest an conducerea companiei şi-a propus menţinerea portofoliului actual de clienţi, însă mizează şi pe atragerea a unul sau doi noi clienţi.
Producătorul de confecţii Secuiana din Covasna a realizat în primul trimestru o cifră de afaceri de peste 1,6 mil. euro, în creştere cu 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinută de vânzările la export. Compania mizează în acest an pe un avans de până la 10% al afacerilor, în comparaţie cu anul trecut. Secuiana a realizat în 2011 o cifră de afaceri de 5,4 mil. euro.
"În primul trimestru nu s-au produs schimbări considerabile pe piaţa internă, aceasta continuând să stagneze. În ceea ce priveşte evoluţia pieţei în perioada următoare, nu se întrevăd evoluţii spect