"L-am preluat în 2008 la nivelul acesta, a durat procesul doi ani şi umătate şi de abia după aceea am putut să reluam lucrările. Iată că în cîteva luni se poate termina. Face legătura cu Şoseaua Pantelimon, iar în felul acesta toţi cei care vin din Sud nu mai traversează oraşul şi pot ieşi direct pe A3, Autostrada Bucureşti-Ploieşti. În trei luni de zile îmi scot pălăria, nu credeam eu că văd aşa ceva. Se poate asta e şi durerea mea, că erau multe lucruri care se puteau termina mult mai repede", ne-a declaratprimarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Municipalitatea a reziliat contractul cu vechiul constructor în mai 2011, iar în martie 2012 s-a obţinut autorizaţia de construcţie. De atunci şi până în prezent stadiul fizic al lucrărilor a ajuns de la 30 la sută la 65 la sută.
De altfel, artera completează inelul median de circulaţie, în aşa fel încât numărul autovehiculelor care utilizeazăă inelul principal de circulaţie şi Şoseaua Fundeni să scadă, iar la nivel local rezolvă un blocaj de trafic între cartierele Balta Albă - Pantelimon şi Colentina - Doamna Ghica. Noua arteră va avea patru benzi pe sens, câte două pe fiecare sens, o lungime totală de 1,8 kilometri. "L-am preluat în 2008 la nivelul acesta, a durat procesul doi ani şi umătate şi de abia după aceea am putut să reluam lucrările. Iată că în cîteva luni se poate termina. Face legătura cu Şoseaua Pantelimon, iar în felul acesta toţi cei care vin din Sud nu mai traversează oraşul şi pot ieşi direct pe A3, Autostrada Bucureşti-Ploieşti. În trei luni de zile îmi scot pălăria, nu credeam eu că văd aşa ceva. Se poate asta e şi durerea mea, că erau multe lucruri care se puteau termina mult mai repede", ne-a declaratprimarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
Municipalitatea a reziliat contractul cu vechiul constructor în mai 2011, iar în martie 2012 s-a obţinut autorizaţia de const