Pasionatii site-urilor de dating online sunt din ce in ce mai muti si din ce in ce mai curiosi.
Nu se stie daca sunt multumiti sau nu de serviciile online. Dupa unele sondaje, fericiti sunt putini, iar teapa iau multi. Cum deosebesti teapa de fericire "din prima", asta este o reteta pe care nu o detine nimeni.
Cercetarea merita mai multa atentie, decat sondajul
Potrivit unui studiu elaborat de AnswerLab, companie angajata in cercetarea preferintelor consumatorilor, barbatii care urmaresc portalurile matrimoniale, isi consuma 65% din timp privind imagini, in timp ce femeile se multumesc cu 50%, iar in restul timpului citesc mesaje, scrie Infoniac.
Compania a organizat un test complex intr-o mare cafenea din San Francisco, California, SUA, implicand 39 de clienti fideli, din care 18 femei si 21 barbati, toti interesati in a face cunostinta cu parteneri de sex opus.
Cercetatorii au avut la dispozitie aparatura cu ajutorul careia au masurat unghiurile de incidenta a luminii in pupila si pe cornee, pentru a calcula modul cum se formeaza vizualizarea.
Urmarirea unghiului de incidenta a luminii si modificarea acestuia odata cu miscarea ochiului ne permite sa tragem concluzii obiective, cu privre la interesul pentru cele vazute. In acest fel, cercetarea devine mult mai putin subiectiva, decat un simplu sondaj, dependent in mare masura de starea de spirit a respondentului.
Imaginile creaza iluzii
Ochii nostri sunt in continua miscare si doar o foarte mica parte din campul vizual observa detaliile imaginii. In cautarea detaliilor complicate, cum sunt cele de pe ecranul matrimonial, ochii fac miscari rapide, pentru a scana campul interesant.
Simpla lectura nu simte necesitatea detaliilor, ochiul nu mai are nevoie de alte amanunte dupa ce a identificat litera si, ca urmare e