Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a promovat România ca destinaţie turistică în cadrul Expoziţiei Internaţionale "Arabian Travel Market" din Dubai, Emiratele Arabe Unite, care a avut loc în perioada 30 aprilie - 3 mai, informează un comunicat emis, ieri, de MDRT.
MDRT a amenajat în cadrul târgului un stand naţional în suprafaţă de 40 de metri pătraţi în cadrul căruia au fost prezenţi cu oferte cinci expozanţi, operatori din turism.
Participarea la această expoziţie face parte din campania de promovare a României ca destinaţie turistică, prin intermediul brandului turistic naţional, iar finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile prin Regio - Programul Operaţional Regional.
La ediţia din acest an a expoziţiei "Arabian Travel Market" au participat 87 de ţări, în timp ce anul trecut au fost înregistraţi aproape 2.240 de expozanţi şi peste 22.000 de vizitatori.
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi-a propus să participe, anul acesta, la cele mai importante 70 de târguri de turism din lume.
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a promovat România ca destinaţie turistică în cadrul Expoziţiei Internaţionale "Arabian Travel Market" din Dubai, Emiratele Arabe Unite, care a avut loc în perioada 30 aprilie - 3 mai, informează un comunicat emis, ieri, de MDRT.
MDRT a amenajat în cadrul târgului un stand naţional în suprafaţă de 40 de metri pătraţi în cadrul căruia au fost prezenţi cu oferte cinci expozanţi, operatori din turism.
Participarea la această expoziţie face parte din campania de promovare a României ca destinaţie turistică, prin intermediul brandului turistic naţional, iar finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile prin Regio - Programul Operaţional Regional.
La ediţia din acest an a expoziţiei "Arabian Travel Market" au participat 87 de