„Sunt multe de făcut, însă, sunt prea puțini oameni pregătiți să facă ceva pentru viitorul județului nostru. Am fost acum câteva săptămâni la Hobița și era atât de pustiu, încât credeai că Brâncuși nici nu a existat vreodată. Trist, în timp ce în New York operele sculptorului se vând cu mii de dolari, milioane chiar. Cum ar trebui să ne promovăm turismul? Cred că asta este o întrebare capcană”anonim
„Locuri frumoase avem, oameni capabili avem și mai presus de toate avem valori culturale deosebite. Ce nu avem sunt ideile de promovare a turismului și nici nu știm să învățăm de la alții. Duminica trecută am fost la slujbă la Mânăstirea Tismana și am fost profund impresionată de numărul mare de turiști, veniți chiar din străinătate, auzind de circuitul monahal de la noi. E plăcut să vezi astfel de lucruri”Alexandra
„Brâncuși este simbolul nostru, este un brand și poate ar trebui să începem să valorificăm acest nume. Avem tot ce ne trebuie, dar aș vrea să văd mai multă implicare din partea autorităților locale”no name
„Ce n-ar fi dat francezii să aibă ce avem noi. Ei fac din …..bici, cum este vorba aceea. Noi nu suntem în stare să facem nimic, decât să stricăm și dacă putem să furăm pe rupte. România…te iubesc”Vasi
„Sunt multe de făcut, însă, sunt prea puțini oameni pregătiți să facă ceva pentru viitorul județului nostru. Am fost acum câteva săptămâni la Hobița și era atât de pustiu, încât credeai că Brâncuși nici nu a existat vreodată. Trist, în timp ce în New York operele sculptorului se vând cu mii de dolari, milioane chiar. Cum ar trebui să ne promovăm turismul? Cred că asta este o întrebare capcană”anonim
„Locuri frumoase avem, oameni capabili avem și mai presus de toate avem valori culturale deosebite. Ce nu avem sunt ideile de promovare a turismului și nici nu știm să învățăm de la alții. Duminica trecută am fost la slujbă la Mânăstire