Este considerat “parintele marketingului”, industrie despre care scrie de peste o jumatate de secol, insa ceea ce este fascinant la Philip Kotler este ca acesta a ramas contemporan si, spre deosebire de alti profesori, a continuat sa rescrie aceasta disciplina, a declarat pentru Wall-Street.ro, Loredana Visa, managerul agentiei de relatii publice V+O Communication Romania, unul dintre organizatorii evenimentului Marketig 3.0
Astfel, pe 1 iunie, Philip Kotler va sustine la Bucuresti trainingul certificat „Marketingul prin valori”, prin care participantii vor afla cum sa isi imbunateasca brandul si cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor de business in perioade de turbulente. Trainigul va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, iar pretul unui bilet este de 744 de euro (cu TVA).
De asemenea, 60 de manageri pot participa la CEO Dinner, o sesiune destinata top managementului care are ca tema “Cresterea valorii pentru actionari”. Evenimentul are loc pe 31 mai, iar costul pentru aceasta sesiune este de 1240 de euro de persoana (cu TVA). Participarea se face in baza unei aplicatii.
“Incercam sa ne alaturam unor proiecte care ne fac pe noi ca agentie sa crestem, dar si pe noi ca piata. De la servicii de BTL (n.red. below the line- in special organizare de evenimente) am lansat o divizie de BTL, de la PR am dezvoltat o agentie de digital, iar interactiunea dintre BTL si digital ne-a facut sa organizam si acest eveniment, Marketing 3.0”, explica Loredana Visa, cea care din 2008 conduce agentia V+O Communication Romania, companie cu afaceri de circa un milion de euro in 2011.
Evenimentul Marketing 3.0 este organizat alaturi de Confident Public Relations si Choice Management & Consulting.
Ideea de a-l readuce pe Philip Kotler in Romania, dupa vizita din 2005, i-a apartinut Ancai Podoleanu, fondatorul companiei de