Private banking-ul a păşit într-o lume nouă, puternic diferită de cea veche, anterioară declanşării crizei. Clientela exclusivistă a băncilor şi-a schimbat opţiunile, devenind mult mai prudentă, mult mai atentă la costuri şi la planificarea investiţiilor, fără a renunţa însă la ţintirea randamentelor.
Piaţa românească de private banking s-a format relativ recent comparativ cu alte regiuni din Europa, cu istorie şi tradiţie în acest domeniu. Avem o piaţă în formare, cu caracteristici atipice faţa de cea din Europa Centrala şi de Vest, în ceea ce priveşte tipologia clienţilor şi aşteptarile acestora. Caracterizarea aparţine unui specialist în private banking, Florentina Predescu, directorul diviziei de Private Banking din cadrul BRD – Grope Société Géneralé.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine.
Private banking-ul a păşit într-o lume nouă, puternic diferită de cea veche, anterioară declanşării crizei. Clientela exclusivistă a băncilor şi-a schimbat opţiunile, devenind mult mai prudentă, mult mai atentă la costuri şi la planificarea investiţiilor, fără a renunţa însă la ţintirea randamentelor.
Piaţa românească de private banking s-a format relativ recent comparativ cu alte regiuni din Europa, cu istorie şi tradiţie în acest domeniu. Avem o piaţă în formare, cu caracteristici atipice faţa de cea din Europa Centrala şi de Vest, în ceea ce priveşte tipologia clienţilor şi aşteptarile acestora. Caracterizarea aparţine unui specialist în private banking, Florentina Predescu, directorul diviziei de Private Banking din cadrul BRD – Grope Société Géneralé.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine.