PayU Group, parte a grupului media internaţional Naspers, a decis majorarea capitalului social al companiei ce desfăşoară operaţiunile din România, de la 100.000 lei la 1,2 milioane lei. "Majorarea de capital social demonstrează angajamentul PayU Group de a dezvolta operaţiunile din România pe termen lung şi pregăteşte terenul pentru un business strategic diferit şi inovator, care va aduce pe piaţa locală noi experienţe în plata online pentru produse şi servicii. Totodată, prin majorarea de capital social oferim clienţilor noştri garanţia unui parteneriat stabil, durabil, pe care se pot baza chiar şi în situaţii economice volatile", a declarat, într-un comunicat, Cristian Herghelegiu, Country Manager pentru operaţiunile PayU în România.
Magazinele online din România au tranzacţionat prin PayU în primul trimestru al acestui an peste 40 milioane euro, înregistrând o creştere de 34% faţă de perioada similară a anului trecut. În regiune, PayU Group activează în Polonia, Cehia, Ungaria, Turcia, Ucraina şi Rusia şi desfăşoară operaţiuni de integrare de plăţi online pentru 18.000 de companii.
PayU România este cel mai important furnizor local de soluţii eCommerce integrate, parte a PayU Group deţinut de Naspers Ltd, un grup multinaţional, cu operaţiuni în domeniile media, Internet şi eCommerce.
PayU desfăşoară operaţiuni de integrare plăţi online pentru 18.000 de companii în Europa Centrală şi de Est, oferind plăţi online simple şi sigure către 150 milioane de utilizatori de Internet. În România, PayU este lider pe piaţa de plăţi online, cu peste 2 milioane de tranzacţii procesate în 2011 în valoare de 138,8 milioane de euro şi o cotă de 88% din volumul total al Romcard.
PayU Group, parte a grupului media internaţional Naspers, a decis majorarea capitalului social al companiei ce desfăşoară operaţiunile din România, de la 100.000 lei la 1,2 milioan