Lantul de magazine Metro Cash&Carry Romania a semnat, de curand, un parteneriat de co-marketing cu Google Romania pentru acordarea unor cupoane AdWords clientilor revanzatori.
Practic, este vorba despre o formula de recompensare a clientilor Metro care se inregistreaza online pe site-ul Metro Office Direct, lansat la sfarsitul lui ianuarie, anul acesta. Acestia vor primi cupoane Google AdWords, care vor putea fi folosite doar pentru conturi AdWords nou create.
AdWords este serviciu de publicitate online al Google. Modelul pay-per-click al programului de publicitate Google AdWords permite companiilor sa plateasca doar cand potentialii clienti sunt interesati de anunturile lor si dau click pe ele.
„Parteneriatul de co-marketing cu Google este primul pas intr-o colaborare strategica pe termen lung care va fi extinsa pe viitor in noi directii interesante", a declarat intr-un comunicat de presa Marc Carena, director de management al clientilor in cadrul Metro Cash & Carry Romania.
La randul sau, Rares Rusu, marketing manager al Google Romania, a afirmat ca una dintre principalele prioritati ale Google in Romania este aducerea mai multor business-uri in mediul online si ajutarea acestora sa aiva succes, folosind solutii de publicitate precum Google AdWords.
„Metro are o baza importanta de clienti IMM (intreprinderi mici si mijlocii - n.r.), cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezentei online, ceea ce face acest parteneriat unul semnificativ pentru noi", a subliniat Rusu.
Important de mentionat este ca pentru a putea cumpara din magazinul online Metro Office Direct, la fel ca si in cazul unitatilor fizice (magazinele traditionale), cumparatorul are nevoie de o legitimatie de client Metro valabila.
In total, Metro Cash & Carry detine o retea formata din 32 de magazine fizice, operate sub brandurile Metro Cash & C