Românii caută să îşi înlocuiască televizorul cu unul nou, anul acesta, potrivit unui sondaj al companiei Toshiba, care estimează piaţa locală de televizoare la un milion de unităţi.
Potrivit datelor companiei Toshiba, 13% dintre români au un singur televizor, 42% deţin două televizoare, 32% au trei modele şi 13% au patru sau mai multe exemplare. Nu există gospodarie în România care să nu aibă cel puţin un televizor. Cei de la Toshiba au aflat că 48% dintre români caută să îşi schimbe unul dintre televizoare anul acesta, în timp ce 25% intenţionează să facă lucrul acesta în următorii 2-3 ani.
Lucian Condruz, şeful reprezentanţei Toshiba din România, a declarat pentru Capital că în prezent compania deţine o cotă de 4-5% pe piaţa locală şi ţinteşte în viitorul apropiat o cotă de 10%. Piaţa de televiozoare este estimată la un milion de unităţi anul acesta de către Condruz.
Toshiba a extins la mijlocul lunii aprilie "Garanţia orice-ar fi" la tablete şi televizoare.
“Credem în calitatea şi încrederea pe care o oferă produsele noastre. De asemenea, prioritizăm satisfacţia clienţilor nostri şi credem că această campanie îmbină cele două aspecte într-o manieră potrivită. Ne dorim ca toţi clienţii care cumpără laptopuri, tablete sau televizoare Toshiba să beneficieze de acestă garanție deosebită. Campania “Garanţia orice ar fi” este o ofertă unică în industrie şi confirmă încrederea pe care o avem în produsele noastre,” potrivit lui Sandor van der Ham, General Manager, Toshiba Europe
Programul a debutat pe 16 aprilie şi se închieie pe 30 septembrie 2012. Orice laptop, tabletă sau televizor care este achiziţionat în acest interval de timp se califică pentru program, însă fiecare client trebuie să-şi înregistreze produsul cumpărat pe site-ul https://www.nomatterwhatguarantee.com pentru a beneficia de această promoţi