Finala Europa League se va vedea şi în buzunarele comercianţilor şi ale producătorilor de băuturi şi snacksuri.
Finala Europa League dintre Athletic Bilbao şi Atletico Madrid, care va atrage miercuri seară 55.000 de oameni pe stadion şi câteva milioane de români în faţa televizorului, va rotunji veniturile retailerilor şi pe cele ale comercianţilor de băuturi, snacksuri şi carne. Astfel, indiferent de rezultatul de pe teren, producătorii şi comercianţii vor avea de câştigat, unii estimând creşteri de până la 50% faţă de o perioadă normală.
"Ne aşteptăm să înregistrăm o tendinţă ascendentă a vânzărilor pe perioada acestui eveniment fotbalistic important, atât în locaţiile HoReCa (hoteluri, restaurante şi cafenele - n. red.) din Bucureşti, dar şi în restul oraşelor. Pe lângă românii care vor dori să vadă meciul acasă sau în puburile preferate, vor fi şi foarte mulţi suporteri veniţi din Spania să îşi vadă echipele favorite jucând, care vor vizita capitala şi vor sărbători cu un pahar de bere la încheierea meciului", a spus Doron Zilberstein, vice-preşedinte de marketing al URBB (United Romanian Breweries Bereprod), companie care are în portofoliu printre altele berile Tuborg şi Carlsberg, apa Bilbor şi sucurile Granini. El mai spune că din feedback-ul primit de la colaboratorii companiei, clienţi ce comercializează produsele URBB, "aceştia aşteaptă o creştere de aproximativ 50% a vânzărilor cu ocazia meciului. Ca producători, nu putem cuantifica exact procentul de creştere a vânzărilor în această perioadă, pentru că acestea depind de mulţi alţi factori. Însă, când vom centraliza rezultatele pentru această lună, sperăm să fim plăcut surprinşi de o creştere faţă de perioada similară a anului trecut", a mai spus Doron Zilberstein.
S-au pregătit cu meniuri în spaniolă