Competiţia devine tot mai acerbă la “MasterChef”, iar rândurile concurenţilor se subţiază de la săptămână la săptămână. După câteva probe de foc, Sidia Sissoko, unul dintre cei mai simpatizaţi şi iubiţi concurenţi de la “MasterChef” a părăsit marţi seara competiţia.
O seară plină de emoţie şi probe noi, neaşteptate, i-a atras în faţa micilor ecrane pe cei mai mulţi români, astfel că show-ul de la Pro Tv a fost lider detaşat de audienţă, cu un vârf de 17,6 puncte de rating şi 38,9 % cotă de piaţă, atins la 22.17 pe publicul comercial, în timp ce în minutul de aur de la 21.38 peste două milioane şi jumătate de români din toată ţara urmăreau emisiunea de la Pro Tv, potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache.
“MasterChef” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul său de difuzare (20.30-22.31). Cifrele arată că show-ul culinar difuzat de Pro Tv a înregistrat 12,8 puncte de rating şi 30,5 % cotă de piaţă, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, clasându-se astfel pe primul loc. Postul de televiziune din Pache a fost urmat de Antena 1, principalul competitor, cu cifre de aproape trei ori mai mici, respectiv 4,4 puncte de rating şi 10,6 % cotă de piaţă. Pro Tv a condus topul audienţelor şi pe publicul din mediul urban cu o audienţă medie de 10,4 puncte de rating şi 21,8 % cotă de piaţă, in vreme ce Antena 1 se clasa pe locul al doilea cu 4,6 puncte de rating şi 9,8% cotă de piaţă.
Şi la nivelul întregii ţări, Pro Tv a fost lider cu o medie de 9,6 puncte de rating şi 21,1 % cotă de piaţă, fiind urmărit pe toată durata emisiunii de aproape două milioane de telespectatori, în timp ce Antena 1 a obţinut o medie de 5,2 puncte de rating şi 11,5 % cotă de piaţă.
Cutia Misterelor – prima probă
Proba care a deschis competiţia de marţi, 8 mai, a fost una pe