La Răzoare, acolo unde se lucrează de zor la Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon, au fost aduse utilajele care vor săpa sub pământ un tunel. La Răzoare, acolo unde se lucrează de zor la Magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon, au fost aduse utilajele care vor săpa sub pământ un tunel.
Lucrările pentru Magistrala 5 de metrou, care va lega Drumul Taberei de Pantelimon, avansează într-un ritm rapid. De câteva zile, la Răzoare, au fost aduse utilajele care vor săpa tunelurile. După ce vor fi asamblate, maşinăriile vor fora din dreptul Academiei Militare către Drumul Taberei, pe o distanţă de 3.900 de metri. Potrivit b365.ro, mastodontul care va săpa sub Bucureşti cântăreşte 960 de tone şi înaintează cu o viteză de aproximativ 30 de metri pe zi. Utilajele sunt ale uneia dintre cele mai mari firme din Europa, renumită pentru tunelurile şi săpăturile pe care le-a făcut în munţii şi în oraşele din întreaga lume.
Magistrala 5 a metroului bucureştean cuprinde tronsonul Drumul Taberei - Pantelimon, însă în primă fază vor fi date în folosinţă doar 13 staţii: Ghencea, Râul Doamnei, Brâncuşi, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parc Drumul Taberei, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor 2, Hasdeu, Cişmigiu, Universitate 2. Acestea ar trebui să fie gata în anul 2015.