Ford are mai multe oportunități de a-și crește cota de piață în India decât în China, deoarece competiția este mult mai slabă, conform lui Joe Hinrichs, președintele pe Asia Pacific și Africa al producătorului de autovehicule.
„Sunt multe modele de mașini în China, 90 după unele estimări. Deoarece competiția este mai slabă, am putea avea un succes mai mare, din punct de vedere al cotei de piață, în India”, a declarat Hinrichs în cadrul emisiunii „Managing Asia” a postului de televiziune CNBC. În prezent, cota de piață a Ford în India este de 3%. În România, Ford a avut nevoie de ajutor de stat. Vezi aici cât de mare a fost acest ajutor. Află aici de ce a deschis Kirchoff o fabrică pe platforma Ford România
În competiție cu Maruti Suzuki „„Maruti Suzuki este jucătorul dominant pe piața indiană deoarece deține 47% din cota de piață. Dar avem perspective bune, cota noastră de piață a crescut în ultimii ani. Avem capacitate mai mare, noi produse vor fi introduse și investim în India pe termen lung”, a adăugat acesta. Maruti Suzuki, o societate mixtă între compania indiană Maruti și producătorul japonez Suzuki, a intrat pe piața indiană în 1981, specializându-se în mașini mici și cu consum eficient. Succesul Figo a dus la noi investiții Ford Ford, companie care intenționează să-și crească prezența pe piața automobilelor mici din India, va investi 1 miliard de dolari într-o nouă uzină de motoare și de asamblare de mașini în Gujarat, stat în vestul Indiei. Modelele de mașini mici domină piața auto indiană datorită prețului ieftin, acestea reprezentând 70% din automobilele vândute în India, conform informațiilor oferite de agenția de știri Reuters. Figo, primul model Ford de automobil mic introdus pe piața indiană, a fost lansat acum doi ani și costă între 6.700 dolari și 10.200 de dolari. Vânzările de Figo reprezintă peste 75% din vânzările totale a