Porsche a organizat in Romania un Roadshow in cadrul caruia am putut testa cea de-a saptea generatie a modelului 911 Carrera S, pe Autostrada Soarelui si pe o pista de karting de langa Bucuresti.
Noul Porsche 911 Carrera S dezvolta o putere de 400 CP dintr-un motor de 3,8 litri si are nevoie de doar 4,1 secunde sa atinga 100 km/h, in modul Sport Plus. De la 0 la 160 de km/h, noul 911 Carrera S face doar 8,7 secunde.
Autoturismul sport de 1.400 de kg atinge o viteza de top de 304 km/h si are un pret ce sare de 112.000 de euro cu TVA.
Primul lucru care imi vine in minte atunci cand ma gandesc la un Porsche 911 este transmisia automata cu dublu ambreiaj PDK cu 7 trepte, care reuseste sa smuceasca masina si sa te lipeasca de scaun si la peste 150 de km/h. Cum este posibil? In modul Sport Plus, motorul sta turat tot timpul, transmisia PDK schimba treptele din 50 in 50 km/h, astfel ca pana la 170 km/h esti inca in treapta a treia. Schimbarile de trepte la PDK se fac rapid si fara sa fie intrerupta puterea.
Noul 911 Carrera S urca cu treapta a 2-a pana la circa 124 km/h, cu a 3-a pana la 174 km/h si cu a patra pana la 224 km/h, iar daca ai noroc sa fie libera autostrada poti atinge viteza de top de 304 km/h, probabil in treapta a 6-a, din cele sapte trepte.
Pentru a face diferenta intre franele ceramice si cele din otel, am condus 911 Carrera S cu ambele variante de cateva ori. Franele ceramice sunt cu mult peste cele din otel, insa au un pret de 8.000 de euro, fiind cele mai scumpe optionale pe un Porsche.
Alte optionale care merita banii sunt un buton pentru sistemul de evacuare, amplasat langa cotiera, care iti da un sunet de putere si la viteze mici. Tot pe lista de dotari este si o comanda care coboara garda la sol cu 2 cm sau modul Sport Plus.
Cum se simte noul 911 Carrera? Este o masina sport cu multi cai putere, deci