România s-a bucurat de fotbalul de cea mai înaltă calitate oferit aseară de ProTV. Conform Kantar Media, finala Europa League difuzată în intervalul 21:46 – 23.37, a obţinut o audienţă record în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani: 24.8 puncte de rating şi 51.5% cota de piaţă, fiind cel mai urmărit meci al unor echipe de club străine de la introducerea măsurătorii cu peoplemetere. România s-a bucurat de fotbalul de cea mai înaltă calitate oferit aseară de ProTV. Conform Kantar Media, finala Europa League difuzată în intervalul 21:46 – 23.37, a obţinut o audienţă record în rândul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani: 24.8 puncte de rating şi 51.5% cota de piaţă, fiind cel mai urmărit meci al unor echipe de club străine de la introducerea măsurătorii cu peoplemetere.
Pe locul doi, cu o audienţă de aproape 8 ori mai mică s-a situat Antena 1, care a înregistrat o audienţă de 3.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7.4 procente. Situatia a fost aceeaşi şi la nivelul publicului din mediul urban, unde ProTV a înregistrat o audienţă media de 24.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 48.1 procente, în timp ce Antena 1 a obţinut doar 3.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 6.4 puncte de rating.
La nivelul publicului masculin din mediul comercial urban, finala câştigată aseară cu 3-0 de Atletico Madrid a înregistrat o audienţă uriaşă de 29 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 61.3 procente.
Peste 5 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii au fost cu ochii pe spectacolul oferit de Athletico Madrid şi Athletic Bilbao în minutul de aur al transmisiei (22:30). La nivelul publicului comercial din mediul urban, în minutul de aur 22:31, ProTV a înregistrat o audienţă de 28.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 55.3%