Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat, recent, facilitatea de activare prin contact center, a serviciului "Plati facturi la ATM", destinat persoanelor fizice.
Prin acest serviciu, clientii posesori de card BCR achita atat facturile proprii de utilitati/servicii (electricitate, apa, gaze, salubritate, telefonie, TV etc), cat si facturile altor persoane.
Achitarea acestora se poate realiza de la orice bancomat (ATM) al BCR, din orice localitate, alta decat cea de resedinta, in orice zi, la orice ora. Tranzactiile efectuate se regasesc in chitantele emise de ATM la finalul fiecarei plati si in extrasul de cont.
Potrivit bancii, clientii au la dispozitie peste 160 de furnizori pentru care pot solicita activarea conventiei de "Plati facturi la ATM".
Printre furnizorii de utilitati cu care BCR are incheiate conventii se numara: Electrica, Enel, E.ON Energie, E.ON Gaz, GDF Suez Energy Romania, ING Asigurari de Viata, Boom TV, Digi TV, UPC, Romtelecom, Orange, Vodafone, Omniasig.
Activarea servicului prin Contact Center se realizeaza fara deplasare la banca, printr-un simplu apel gratuit la InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227), zilnic intre orele 8:00 - 22:00. Mai multe detalii despre procedura de plata se gasesc pe site-ul bancii.
"Clientii acceseaza tot mai mult serviciile bancare prin canale alternative si nu mai fac doar vizualizari de solduri, ci realizeaza un mix diversificat de operatiuni, printre care cele mai uzuale sunt platile de facturi. In anul 2011, 30% dintre platile realizate prin canale alternative au fost efectuate la ATM. Aceasta modalitate de plata s-a situat pe locul 2 in preferintele clientilor, imediat dupa internet banking", a declarat Bogdan Marin, director management Canale Retail in cadrul BCR.
In plus, acest serviciu permite clientului transferul de fondu