- Social - nr. 89 / 10 Mai, 2012 Drumul judetean Ungheni – Tarnaveni, pe portiunea dintre orasul Ungheni, satul Cerghid si pana in deal la Capalna, de o luna de zile se afla in reparatii. Mai intai, din loc in loc, au decopertat asfaltul in jurul gropilor, pe ambele sensuri de circulatie, pe o distanta de cativa kilometri. Apoi, dupa ce au largit craterele, fara sa instaleze un semn de avertizare, firma care a castigat "licitatia” a inceput lucrarile de plombat in dulcele stil romanesc. Traficul fiind destul de intens, pe langa faptul ca soferii sunt obligati sa faca slalom printre gropi, masinile sunt supuse uzurii fizice. Culmea ironiei, se pare ca zona nu intra in interesul Politiei sa amplaseze radare dupa tufis, in asteptarea unui sofer imprudent, dar nici n-au curajul sa verifice daca zona este semnalizata cu indicatorul «drum periculos, in lucru, pe o perioada indelungata». Se pare ca aspectul respectiv nu prezinta interes financiar pentru Politia rutiera. Intr-o tara civilizata, unde cheltuirea banului public este controlata de mai multe autoritati, spun cetatenii care au calatorit prin tari straine, ca repararea drumurilor se face pe un sens de circulatie, abia dupa ce s-a terminat lucrarea respectiva se trece pe celalalt sens de circulatie. Mai spun oamenii ca situatii asemanatoare, ca la noi, se pot intalni doar prin Albania, India sau Pakistan. Dincolo de aceste aspecte, conducatorii auto care si-au uzat masinile pe portiunea respectiva se intreaba, daca tot achita taxe de drum: rovignete, accize la carburanti, impozite pentru masini, lor cine le achita despagubirile pentru disconfort si distrugere? VASILE BOTA - Social - nr. 89 / 10 Mai, 2012 Drumul judetean Ungheni – Tarnaveni, pe portiunea dintre orasul Ungheni, satul Cerghid si pana in deal la Capalna, de o luna de zile se afla in reparatii. Mai intai, din loc in loc, au decopertat asfaltul in juru