Campania de promovare a acestei ediţii a festivalului se concentrează pe ideea că filmul este religia TIFF-ului. Afișul oficial propune ideea de film ca religie.
Reprezentanţii TIFF rămân fideli spiritului ironic în care și-a conceput campaniile anterioare. Astfel, cele două afişe oficiale ale festivalului urmăresc tema campaniei de promovare. Există două variante ale posterelor, una "tradițională" și una "modernă". Mesajul campaniei, ce apare pe afişe, este "TIFF cu filme m'o hrănit, le-am mâncat pân'am murit".
"Posterul acestei ediții face cu ochiul Cimitirului vesel și filosofiei lui «de viață», imaginând - în aceeași cheie ironică în care au fost realizate toate posterele noastre anterioare - un fals efect secundar al supradozei cu filme, de care nu scapă nici măcar omul de la țară. În mod evident, sloganul acestei ediții, tributar versurilor naive de la Săpânța, nu trebuie luat literal, ci ca pe o expresie a pasiunii necondiționate pentru cinema a celor pentru care s-a inventat acest festival", spune Mihai Chirilov, directorul artistic al festivalului.
Tot el explică şi de ce a fost aleasă această temă pentru ediţia cu cumărul 11 a TIFF-ului. "Campania de imagine pleacă de la o simplă constatare: la TIFF, filmul a devenit o religie. Spectatorii noștri, cei care au crescut cu noi și cu filmele festivalului, sunt credincioșii noștri. Și noi, și ei - devotați sută la sută TIFF-ului", spune el. În plus, anul acesta, există o selecţie puternică de film cu această temă.
Cea de-a 11-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) va avea loc în perioada 1 - 10 iunie, la Cluj-Napoca. O a șasea ediție va avea loc la Sibiu, între 13 și 17 iunie.
Citiți și: "Despre oameni și melci", comedia lui Tudor Giurgiu, deschide TIFF 2012 S-au deschis înscrierile pentru Transilvania Talent LabEducaTIFF 2012 propune ateliere de film pentru el