Masina care functioneaza cu aer comprimat urmeaza sa intre pe linia de fabricatie, dupa ce Tata Motors, compania indiana producatoare de automobile, a anuntat ca a trecut de testele premergatoare.
In 2007, Tata Motors, cu sediul in Mumbai, a semnat un acord cu Motor Development International, prin care firma franceza va lucra la design-ul masinii, scrie Discovery.
Botezat Air Car, micul model este pus in miscare de forta aerului comprimat care actioneaza pistoanele motorului. Realimentarea se realizeaza tot printr-o unitate de aer comprimat, creata special pentru acest model.
In cazul in care proprietarul masinii nu poate gasi un compresor potrivit pentru realimentare, exista o alta solutie si mai simpla: conectarea unitatii incorporate la orice priza.
Desi masina nu va produce niciun fel de emisie CO2, este foarte probabil ca energia electrica folosita pentru a comprima aerul va fi obtinuta prin arderea combustibililor fosili.
Chiar si asa emisiile de carbon vor fi incomparabil mai mici cu cele rezultate de pe urma unui motor cu combustie interna.
Masina care functioneaza cu aer comprimat urmeaza sa intre pe linia de fabricatie, dupa ce Tata Motors, compania indiana producatoare de automobile, a anuntat ca a trecut de testele premergatoare.
In 2007, Tata Motors, cu sediul in Mumbai, a semnat un acord cu Motor Development International, prin care firma franceza va lucra la design-ul masinii, scrie Discovery.
Botezat Air Car, micul model este pus in miscare de forta aerului comprimat care actioneaza pistoanele motorului. Realimentarea se realizeaza tot printr-o unitate de aer comprimat, creata special pentru acest model.
In cazul in care proprietarul masinii nu poate gasi un compresor potrivit pentru realimentare, exista o alta solutie si mai simpla: conec