188 de posturi locale, regionale si centrale de televiziune si 142 de posturi de radio au declarat la CNA ca se implica in campania electorala pentru alegerile locale, au anuntat, joi, membrii Consiliului. O parte dintre acestia au inceput sa chicoteasca in momentul in care au auzit aceste numere, iar Narcisa Iorga a propus, chiar ca pe parcursul campaniei CNA sa desfasoare trei sedinte pe saptamana, in loc de doua, dar propunerea a fost respinsa.
Campania electorala in audiovizual incepe vineri, 11 mai si se incheie cu 48 de ore inaintea zilei alegerilor, adica joi, 7 iunie, ora 24. Potrivit reglementarilor din Legea alegerilor locale nr. 67/2004, reluate intr-o decizie CNA privind regulile de desfasurare a campaniei in audiovizual, aceasta campanie este gratuita. Vezi detalii despre decizia adoptata de CNA la sfarsitul lunii trecute. 188 de posturi locale, regionale si centrale de televiziune si 142 de posturi de radio au declarat la CNA ca se implica in campania electorala pentru alegerile locale, au anuntat, joi, membrii Consiliului. O parte dintre acestia au inceput sa chicoteasca in momentul in care au auzit aceste numere, iar Narcisa Iorga a propus, chiar ca pe parcursul campaniei CNA sa desfasoare trei sedinte pe saptamana, in loc de doua, dar propunerea a fost respinsa.
Campania electorala in audiovizual incepe vineri, 11 mai si se incheie cu 48 de ore inaintea zilei alegerilor, adica joi, 7 iunie, ora 24. Potrivit reglementarilor din Legea alegerilor locale nr. 67/2004, reluate intr-o decizie CNA privind regulile de desfasurare a campaniei in audiovizual, aceasta campanie este gratuita. Vezi detalii despre decizia adoptata de CNA la sfarsitul lunii trecute.