Viceprimarul Mircea Raicu a declarat, pentru gândul, că, deşi din datele preliminare accidentul de la Lujerului are cauze umane, cea mai mare problemă a RATB este "subfinanţarea cronică".
"Este vorba de o subfinanţare cronică la RATB. Primarul general nu a dat banii necesari, a tăiat de la subvenţii an de an, iar banii i-a folosit în altă parte. Totul a culminat anul trecut, când am aprobat prin hotărâre de Consiliu 26 de milioane de lei în plus şi a refuzat să-i vireze de am ajuns în situaţia ca autobuzele să circule fără cauciucuri de iarnă, nerespectându-se normele de siguranţă", a spus Raicu.
Cât priveşte parcul RATB, el a precizat că din cele 1.200 de autobuze, 1.000 sunt noi, în privinţa tramvaielor mai eate nevoie de cumpărarea a circa 300, iar în cea a troleibuzelor ar fi necesară achiziţionarea a încă 200.
Viceprimarul Mircea Raicu a declarat, pentru gândul, că, deşi din datele preliminare accidentul de la Lujerului are cauze umane, cea mai mare problemă a RATB este "subfinanţarea cronică".
"Este vorba de o subfinanţare cronică la RATB. Primarul general nu a dat banii necesari, a tăiat de la subvenţii an de an, iar banii i-a folosit în altă parte. Totul a culminat anul trecut, când am aprobat prin hotărâre de Consiliu 26 de milioane de lei în plus şi a refuzat să-i vireze de am ajuns în situaţia ca autobuzele să circule fără cauciucuri de iarnă, nerespectându-se normele de siguranţă", a spus Raicu.
Cât priveşte parcul RATB, el a precizat că din cele 1.200 de autobuze, 1.000 sunt noi, în privinţa tramvaielor mai eate nevoie de cumpărarea a circa 300, iar în cea a troleibuzelor ar fi necesară achiziţionarea a încă 200.