Gândită ca o păupşă împotriva discriminării, Lulica se vinde extrem de bine, primul stoc, de 500 bucăţi, fiind deja epuizat. Nu doar păpuşa Lulica a mers bine pe piaţă. Şi celelalte produse expuse în primul magazin cu produse ţigăneşti din România, deschis în luna aprilie la Sibiu, se vând bine.
Prima păpuşă cu trăsături identice cu ale femeilor rrome a ajuns pe internet. Lulica a fost scoasă la vânzare pe portaluri de anunţuri, contra sumei de 150 de lei. De asemenea, pentru a avea parte de o promovare cât mai bună, păpuşa are şi pagina personală pe reţeaua Facebook, unde are album foto dedicat şi o prezentare pe măsură.
„Am zis să folosim şi această metodă, pentru ca păpuşa să fie accesibilă pentru cât mai mulţi oameni. Sunt foarte mulţi oameni interesaţi, au tot sunat, ne-au căutat, au venit mulţi sibieni trimişi de prieteni din ţară pentru a le cumpăra păpuşa”, spune Dorin Cioabă, fiul regelui romilor, Florin Cioabă, şi totodată preşedinte al tribunalului ţigănesc de la Sibiu.
De altfel, cererea a fost atât de mare, încât primul lot de păpuşi comandat la fabrica Arădeana, lot care a inclus 500 de bucăţi, a fost deja epuizat. Acum, în atelierul de la Sibiu se lucrează de zor la veşmintele tradiţionale care vor îmbrăca păpuşile din lotul doi, tot 500 la număr.
„Clienţii pentru Lulica au fost preponderent din Bucureşti, au fost şi instituţii cum sunt anumite bănci care au ţinut să o aibă, de asemenea au cumpărat-o colecţionari, dar şi clienţi care au dus-o drept cadou în afara graniţelor ţării”, adaugă Dorin Cioabă.
În funcţie de cât de bine îmbrăcată este, păpuşa costă între 80 şi 150 de lei, iar primele care şi-au găsit cumpărători au fost exemplarele mai scumpe.
Din toamnă, păpuşa va avea şi partener
Lulica a fost lansată cu mare fast la Sibiu pe 8 aprilie, în cadrul festivităţilor prilejuite de Ziua Internaţională a