Falcao a marcat doua goluri vazute in direct de milioane de romaniPro TV a strans miercuri seara, in fata televizoarelor, in minutul de aur al transmisiei, respectiv ora 22:30, peste 5 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii care au urmarit meciul Athletico Madrid - Athletic Bilbao.
La nivelul publicului comercial din mediul urban, in minutul de aur 22:31, Pro TV a inregistrat o audienta de 28,2 puncte de rating si o cota de piata de 55,3%.
Potrivit Kantar Media, finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 – 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, respectiv 24,8 puncte de rating si 51,5% cota de piata, fiind cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere.
Pe locul doi, cu o audienta de aproape 8 ori mai mica s-a situat Antena 1, care a inregistrat o audienta de 3,6 puncte de rating si o cota de piata de 7,4 procente.
Situatia a fost aceeasi si la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV a inregistrat o audienta media de 24,6 puncte de rating si o cota de piata de 48,1 procente, in timp ce Antena 1 a obtinut doar 3,3 puncte de rating si o cota de piata de 6,4 puncte de rating.
La nivelul publicului masculin din mediul comercial urban, finala castigata aseara cu 3-0 de Athletico Madrid a inregistrat o audienta uriasa de 29 puncte de rating si o cota de piata de 61,3 procente.
Record pe piata site-urile de telefon mobil
Finala a fost urmarita live si pe telefonul mobil pe m.sport.ro, mobisite-ul inregistrand miercuri un record absolut pentru piata, respectiv 120.358 de vizite, audienta la nivelul versiunilor www ale un site-uri ca a1.ro, ejobs.ro si peste versiunile www ale site-uri precum jurnalul.ro sau cinemagia.ro.