Avon Romania a inaugurat oficial saptamana aceasta “schimbarea la fata” a centrului de beauty&business din apropierea pietei Lahovari, dupa o investitie de 70.000 dolari.
Initial, cladirea gazduia si birourile companiei pe plan local pe departamentele de marketing, vanzari si relatii cu clientii, insa din 2004 zona corporate a fost mutata, iar cladirea a inceput sa functioneze din ca centru express, locul in care reprezentantii din Bucuresti puteau sa plaseze si sa ridice comenzi.
Aceasta functiune a centrului exista in continuare, insa ca urmare a noilor investitii, compania a trasformat spatiile nefolosite din cladire, care cu ani in urma serveau ca birouri, in sali de training, atat in zona de beauty, cat si in cea de leadership pentru lideri.
In prezent, centrul deserveste cei 20.000 de reprezentanti din Bucuresti.
O alta modificare este amplasarea unor computere in centru, astfel incat reprezentantii sa poata plasa comenzi noi, chiar atunci cand le ridica pe cele vechi.
Ca business, Avon a avut un 2011 cu circa 5% mai slab decat 2010, spune Razvan Diratian, directorul general al Avon (foto). Anul acesta a fost de asemenea unul dificil, compania inregistrand, ca intreaga piata, o scadere. Totusi, Diratian spune ca pe primele luni ale anului, Avon Romania a reusit sa isi creasca cota de piata cu 1-2 puncte procentuale, iar din a doua parte a anului se asteapta la o imbunatatire.
“De cativa ani lucram cu doua scenarii, unul de crestere si unul de scadere si aveam destula flexibilitate incat sa ne schimbam abordarea. Spre exemplu, daca vom simti o revigorare, putem creste amploarea unor lansari, evenimente”, a explicat Diratian, care a adaugat ca ponderea rau platnicilor in randul reprezentantilor Avon este foarte mici, asteptandu-se sa nu depaseasca 2% in acest an.
Compania are in prezent la nivel de tara circa 130.0