Firma suedeza H&M a fost tinta unor numeroase critici in ultimul timp. Dupa polemica manechinelor foarte slabe din campanile publicitare, a intrat din nou in atentia specialistilor in sanatate.
Pe fondul luptei cu cancerul de piele, aspectul exagerat de bronzat al pielii, expus in ultima campanie publicitara, a starnit valuri de indignare, comenteaza Huffington Post.
Isabeli Fontana, manechin Victoria's Secret, a fost ales de firma H&M pentru promovarea costumelor de baie din colectia 2012. Culoarea pielii acesteia, care nu pare nicidecum naturala, a nelinistit.
"Mi se pare de-a dreptul alarmant", spune Ralph Braun, medic dermatolog la Zurich. "Aceste postere publicitare nu au niciun fel de limita. Ca sa ajungi la o culoare a pielii ca cea afisata de manechin sunt necesare multe sedinte de bronzare. Ceea ce, evident, este periculos pentru sanatate".
Amanda Ammann, fosta Miss Elvetia, care agrea aspectul bronzat si care in prezent sufera de o forma de cancer al pielii, spune: "Aceasta publicitate promoveaza o imagine total gresita".
Iata care este pozitia firmei H&M: "Am ales manechinul Isabeli Fontana deoarece este de origine braziliana, are o piele natural bronzata, care scoate in evidenta mai bine produsele noastre".
Firma suedeza H&M a fost tinta unor numeroase critici in ultimul timp. Dupa polemica manechinelor foarte slabe din campanile publicitare, a intrat din nou in atentia specialistilor in sanatate.
Pe fondul luptei cu cancerul de piele, aspectul exagerat de bronzat al pielii, expus in ultima campanie publicitara, a starnit valuri de indignare, comenteaza Huffington Post.
Isabeli Fontana, manechin Victoria's Secret, a fost ales de firma H&M pentru promovarea costumelor de baie din colectia 2012. Culoarea pielii acesteia, care nu pare nicidecum naturala, a n