Valoarea beneficiilor platite clientilor de ING Asigurari de Viata pentru evenimente asigurate si contracte ajunse la maturitate in trimestrul intai din 2012 a fost de aproximativ 22 milioane de lei, in crestere cu circa 79% fata de acceasi perioada a anului precedent, potrivit ING.
Peste trei sferturi din aceasta suma (respectiv 16,92 milioane de lei) este reprezentata de beneficii platite clientilor pentru contracte ajunse la maturitate, in conditiile in care portofoliul de asigurari incheiat in urma cu 15 ani, moment cand ING a intrat pe piata asigurarilor de viata din Romania, incepe sa se maturizeze.
In acelasi timp, volumul primelor brute subscrise de ING Asigurari de Viata in primele trei luni din 2012 a fost de 133,25 milioane de lei, nivel relativ similar celui inregistrat in primul trimestru din 2011.
In ceea ce priveste contractele noi, trimestrul intai a adus o crestere de 7%, potrivit companiei, si se observa consolidarea apetitului clientilor pentru produsele traditionale, continuand tendinta manifestata de la inceputul anului trecut. Asadar, din totalul politelor noi incheiate la ING in primele trei luni din 2012, contractele de tip traditional, care ofera protectie si randamente garantate, detin o pondere de 72%, in crestere cu 20% fata de trimestrul intai din 2011.
"Primele trei luni din 2012 au fost marcate de stabilizarea perspectivelor economice si de usoara revenire a pietelor financiare. Acest context mai favorabil, dublat de eforturile de educare sustinute in cursul anului trecut, au influentat pozitiv increderea clientilor si nivelul de constientizare a necesitatii de planificare pe termen lung", a declarat Cornelia Coman (foto), CEO al companiei.
Nivelul mediu al sumei asigurate a ajuns la 53.175 de lei, in crestere cu 29% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Prima bruta medie alocata de clientii c